Få användbara insikter med kraftfull beteendebaserad intelligens och klickströmsspårning

Det är enkelt att samla data om dina besökare om du har rätt verktyg på plats. Men hur många företag använder data för att effektivt öka engagemanget med kunderna?

Ersätt standardalgoritmer med individuella insikter

  • Beteendebaserad intelligens

    Episerver Insight studerar och samlar besökarnas beteende på webbplatsen för att hjälpa dig att bättre förstå dina kunder. Genom att sammanställa och analysera dessa data är du bättre rustad att ge dina kunder innehåll, produkter och erbjudanden. Kunderna får det de behöver och därigenom säkerställs måluppfyllnad och konvertering.

  • Dynamiska målgrupper

    Ingen besökare är den andra lik och detsamma gäller för besök på webben. Episerver Insight känner igen när besökarens smak, beteendemönster och intressen börjar att utvecklas och använder informationen för att dynamiskt uppdatera de målgrupper som dina kunder matchar med.

  • Riktat innehåll

    Använd kunddata för att få underlag till kampanjer. Genom relevant innehåll, produkter samt erbjudanden till kunder vid rätt tidpunkt och i rätt kanal ger Episerver Insight dig möjlighet att driva trafik samt öka kundlojalitet, intäkter och det genomsnittliga ordervärdet.

Kom igång med Episerver

Vi vill göra det enkelt för dig och guidar dig i tre enkla steg för att komma igång:

  1. Boka ett 30-minuters introduktionsmöte över telefon genom att fylla i detta formulär.
  2. Vi ger dig en anpassad demo av lösningen, baserad på din kravställning.
  3. Som tredje steg hjälper vi dig hitta en certifierad Episerver-partner och ni kan sätta igång!

Ta första steget idag!

Jag kan när som helst återkalla mitt samtycke.

Episerver Insight - gör mer med data

Episerver Insight är den stabila produkten för besökarintelligens från Episerver. Den ger företag möjlighet att både samla in och visualisera allt från personliga detaljer och preferenser till transaktionshistorik, egenskaper och klassificeringar samt kundresan för multikanaler. Med Episerver Insight kan du:

  • Organisera och lagra data efter individ- eller grupprofiler och besökarresor, personas och personaresor, segment och mångdimensionella segment.
  • Filtrera och skapa dynamiska segment.
  • Använda information som personuppgifter, preferenser, transaktionshistorik, egenskaper och annat som underlag för marknadsföringskampanjer.
  • Använda din kunddata för att driva trafik i flera kanaler, öka intäkterna och det genomsnittliga ordervärdet samt förbättra kundlojaliteten genom att i realtid erbjuda kunderna relevant innehåll, relevanta produkter och erbjudanden.