Planera och koordinera multikanalskampanjer

Att hantera en multikanalskampanj är som att dirigera en orkester. Om det görs på rätt sätt så blir det vacker musik, annars blir det bara en massa oljud. Episerver ger dig verktyg för att enkelt hantera alla delar av dina kampanjer i alla kanaler. Du får bättre resultat snabbare och med mindre ansträngning.

Bättre resultat med mindre arbete

  • Enkelt att samordna svåra kampanjer

    Episerver gör det lätt att samordna de mest komplicerade kampanjerna. Med hjälp av bekanta flödesscheman så kan du utforma och automatisera detaljerade kampanjer på några minuter.

  • Datadriven kanalplanering

    Få information om vilka kanaler som levererar bäst resultat för varje kampanj, och använd kundsegment och analyser för att göra varje kampanj mer effektiv.

  • Triggers och åtgärder för multikanaler

    Skapa äkta multikanalskampanjer, inklusive direktutskick, trycksaker, i butik och appar. Använd beteendetriggers för att köra löpande kampanjer för till exempel återaktivering, avbrott och onboarding.

Kontakta en expert

Episervers funktioner och tillägg hjälper dig att nå snabba resultat med minimal insats. Oavsett om du är ny på Episerver eller är en befintlig kund, kontakta oss gärna så visar vi funktionerna live, ger dig prisförslag, berättar om integrationer och hur du kommer igång. Fyll i formuläret eller ring oss på 08-555 827 00.

Bättre resultat med mindre jobb: Vår teknologi hjälper dig förbättra kundupplevelsen automatiskt.

Avancerade förmågor: Vi använder maskininlärning och dataanalys för ögonblickliga resultat och kundupplevelser.

Färdiga integrationer: Integrering med andra system är enkelt! Episerver kan snabbt kopplas med branschledande plattformar.

Mazda logo

200% ökat engagemang

 

Pizza Hut logo

32% ökning av bordsbokningar

 

Absolut Logo

Nya webbplatser byggs på minuter  

Hantera kampanjer med precision

Episerver Campaign förbättrar kundupplevelsen tack vare skräddarsydda meddelanden och produktrekommendationer. Med vår lösning kan du också rikta dig till specifika kundtyper, t.ex. nya kunder, de som inte har handlat på länge eller de som har handlat mest totalt sett.

  • Maximera din närvaro: Nå ut till kunder i alla kanaler – genom annonser, e-post, trycksaker, content marketing, sociala medier, i butik etc.
  • Engångskampanjer eller ständigt pågående kampanjer? Gå från breda kampanjer till individuella meddelanden för att attrahera, engagera och konvertera kunder.

4 steg som förenklar kundupplevelsen

Med allt prat om kundupplevelse idag så är det lätt att glömma bort vad det egentligen innebär. Vad det innebär är detta: när du misslyckas med att ge dina kunder en bra upplevelse så kommer du förmodligen att förlora både dem och pengar på grund av illojalitet.

Passa på och lär dig av våra experter hur du skapar bättre kundupplevelser.

Ladda ner vår guide för digitala upplevelser