Enkel A/B-testning för att optimera konverteringar

Nu kan marknadsförare enkelt testa och se hur innehållet presterar på sido- eller blocknivå genom att använda Episerver Digital Experience Cloud. Episervers inbyggda A/B-test guidar dig igenom testprocessen och ser till att de mest effektiva budskapen visas för besökare.

Integrerad A/B-testning för optimering av innehåll

Episervers funktion för A/B-test gör det möjligt att skapa innehåll som fungerar, utan att du behöver ta in externa konsulter eller köpa en extern produkt för testning och optimering.

  • Integrerad med Episerver Digital Experience Cloud.
  • Flexibla testalternativ och monitorering av konverteringar.
  • Guidad uppsättning av test.
Steg
  1. 1
  2. 2

Boka en anpassad demo redan idag.

Vår plattform är enkel att använda och otroligt effektiv. Vi kommer att visa hur den kan transformera dina affärer mycket snabbt.

Du har redan bett om en demo. Vi kommer att kontakta dig inom kort.

Boka en demo

Nästan klart!

Vi vill be dig att ge oss lite mer information så att vi kan skapa en skräddarsydd demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kontaktar dig inom kort för att boka ett möte och diskutera hur Episerver kan hjälpa ditt företag.

Fördelar med Episervers A/B-test

  • Guidad uppsättning av test

    Ett guidat upplägg som gör det lätt för marknadsförare att göra A/B-tester och följa upp resultatet.

  • En del av arbetsflödet

    Inget behov av externa verktyg, helt integrerad i Episerver Digital Experience Cloud.

  • Flexibla testalternativ

    Flexibla testalternativ möjliggör testning på sido- eller blocknivå.