Agenda Icon: Start Date: 2018-05-15

11:10: Keynote: Nio vägar till era kunders köpknapp

Erik Modig är doktor på effektiv marknadskommunikation och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm. Han är författare, aktuell med boken "Bang for the buck" som blev utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2017. Erik kommer att presentera sin modell Påverkansmatrisen, som är ett verktyg för ledning, kommunikations- och säljavdelningar för att kunna länka samman och optimera det dagliga arbetet.

Talare: Erik Modig, Forskare vid Handelshögskolan. 

Erik Modig är doktor på effektiv marknadskommunikation och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm. Han är författare, aktuell med boken "Bang for the buck" som blev utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2017. Erik kommer att presentera sin modell Påverkansmatrisen, som är ett verktyg för ledning, kommunikations- och säljavdelningar för att kunna länka samman och optimera det dagliga arbetet.

Talare: Erik Modig, Forskare vid Handelshögskolan.