Mobil handel 2015 - ett globalt perspektiv

Mobilt ligger nu i framkanten av en bra e-handelsupplevelse. Vår årliga mobilhandelsrapport undersöker vad som är viktigast för den anslutna kunden och sätter de bästa återförsäljarna på prov genom att jämföra deras förmåga att leverera mobil upplevelse.

mobile commerce 2015

I år beställde vi fem oberoende undersökningar av 5300 konsumenter i Storbritannien, USA, Benelux, Norden och Australien. Dessa undersökningar analyserade allt from internationella kunders förväntningar till deras inställningar till den mobila upplevelsen när det gäller layout och design.

I den här rapporten kan du läsa mer om:

  • Status och trender på den globala mobilmarknaden
  • Vad, var och varför kunder köper via mobiler
  • Kunders förväntningar och frustrationer
  • Jämförelse av de främsta e-handlares mobila webbplatser, appar för smartphones och surfplattor
  • De bästa tipsen på hur du kan stärka din mobila strategi

Winners mobile retail commerce 2015

Ladda ner rapporten