Vad AI faktiskt kan göra för e-handel

Lyssna på Jason ”Retailgeek” Goldberg i vårt webinar där han förtydligar vad som bara är hajp och vad företag faktiskt kan åstadkomma med artificiell intelligens redan idag. Se praktiska exempel och förstå hur du kan förbereda dig inför morgondagens omvälvande förändringar.

Som Customer Experience Architect för några av världens främsta detaljhandlare har Jason Goldberg arbetat med över 100 av företagen listade på Internet Top 500. Han driver den populära detaljhandelsbloggen retailgeek.com och skapar förstklassiga shoppingupplevelser för kunderna hos digitala transformationsbyrån SapientRazorfish.

I vårt webinar diskuterar Jason hur företag redan idag använder artificiell intelligens för att omvandla merchandising, video och röstkommunikation. Vi kommer också att visa hur du kan börja använda AI i dina kundresor med hjälp av Episerverplattformen.

"Det är svårt att föreställa sig en teknik som är hetare än artificiell intelligens just nu", säger Jason. "Men vad innebär AI egentligen för en detaljhandlare eller ett varumärke? Utmaningen är att AI inte är en enda förmåga eller teknik - det är ett tillvägagångssätt som möjliggör en mängd olika möjligheter. "

För att utforska några av dessa möjligheter kommer Episervers Ed Kennedy, Senior Director of Commerce och Manojan Panchalingam, Principal Solution Architect, att presentera några av Episervers lösningar för AI-driven ehandel. Dessa inkluderar:

  • Individualiserade produktrekommendationer baserat på realtidsbeteende
  • Optimera sök med hjälp av kunddata och merchandising-strategier
  • Samla in och analysera data automatiskt och förstå dina besökare på riktigt

Talare


Jason "Retailgeek" Goldberg
Ecommerce Expert &
Customer Experience Architect
Retailgeek.com


Ed Kennedy
Senior Director, Commerce
Episerver


Manojan Panchalingam
Principal Solution Architect
Episerver

 

 

 

Se on-demand webinar