Webinar

Så skapar du sömlösa kundupplevelser med Episerver och Dynamics

Se och hör när vi tillsammans med tre av våra partners diskuterar fördelarna med och bästa metoderna för att integrera Microsoft Dynamics med Episerver Digital Experience Cloud. Vi visar hur du på riktigt kan erbjuda dina kunder enhetliga upplevelser oavsett kanal.

I webinaret tar vi en närmare titt på processen för hur man integrerar Dynamics och Episerver. Våra partners - Avensia, Made to Engage och Thinkmax - visar hur de har implementerat integrationen för tre företag och delar med sig av viktiga lärdomar och tips för snabb och framgångsrik implementation.

"Oavsett om du använder Dynamics för ERP eller CRM, kommer implementeringen av Episerver för Dynamics hjälpa dig att snabbt skapa enhetliga marknadsförings- och handelsupplevelser", säger Mike Rogers, Episervers Partner Sales Manager for Dynamics. "I det här webinaret berör vi alla delar av implementeringen, från strategi till teknik."

Episervers integrationer för Dynamics gör det enkelt att skapa sömlösa kundupplevelser tack vare synkade produkt-, order- och kundata och möjliggör användning av dessa data för att personalisera digitala upplevelser.

I webinaret får du höra hur:

  • Polarn O. Pyret implementerat Episerver för Dynamics för en sömlös kundupplevelse i både fysiska och digitala kanaler
  • Irländska bokhandeln Eason & Son integrerade Dynamics och Episerver för att skapa en fullständigt enhetlig e-handel
  • Kanadensiska New Brunswick Liquor Corporation använder data från affärssystemet för att erbjuda enhetliga kundupplevelser i alla kanaler

 

Webinaret genomförs på engelska.

Talare

Johan Liljeros

General Manager North America

Avensia

Steven Cassin

Managing Director

Made to Engage

Kais Makhlouf

Vice-President Digital Solutions

Thinkmax

Michael Rogers

Dynamics Partner Sales Manager

Episerver

Se webinaret

Vi vill gärna hålla kontakten!

Vill du få e-postinbjudningar till Episervers evenemang och webinar samt bransch- och produktnyheter?

Du kan avregistrera dig när som helst via länken för avprenumerering som finns i alla våra e-postmeddelanden eller genom att följa anvisningarna i vår integritetspolicy.