On-demand Webinar

Så skapar du 5 gånger effektivare e-postmarknadsföring - med Jessica Best

Se hur du kan använda data för att skicka mer relevant e-post i varje steg i försäljningsprocessen. Lyssna till Jessica Best, Director of Data-Driven Marketing hos Barkley, när vi diskuterar hur man enkelt skapar e-postkampanjer som skapar leads, intäkter och merförsäljning.

"Du behöver fokusera på data som faktiskt kommer att påverka resultatet av din e-postmarknadsföring", säger Jessica. "All data är inte nödvändigtvis användbar, men rätt e-post- och kunddata kan tala om vilket innehåll som ska skickas, när det ska skickas och om din kampanj fungerar."

Jessica ger praktiska råd om hur du utvärderar de data du har och hur du använder dessa för att styra innehållet i dina e-postmeddelanden och i vilka steg av kundresan de ska skickas.

Du får också se hur Episervers lösning för Intelligenta Kampanjer kan hjälpa dig att förverkliga Jessicas idéer.

Joey Moore, Senior Director of Product Marketing, demonstrerar Episervers lösning för marketing automation, som automatiskt lagrar alla dina data på ett ställe. Han visar hur du kan använda Episervers verktyg för att göra din e-postmarknadsföring mer relevant och därmed kunna öka dina intäkter. Se hur du kan:

  • Trigga e-postmeddelanden baserat på realtidsbeteende
  • Enkelt skapa always-on kampanjer
  • Personalisera e-postinnehåll och produktrekommendationer
  • Automatiskt samla in och analysera e-post och besökardata

Om Jessica Best

Jessica kallar sig själv e-postmarknadsföringsnörd och persmission-marketing evangelist. Hon hjälper Barkleys kunder, såsom Dairy Quieen och Spirit Airlines, med e-postmarknadsföring och kundcentrerade marknadsföringsstrategier.