Så levererar du löjligt bra innehåll - med Ann Handley

Som världens första Chief Content Officer på MarketingProfs hjälper Ann Handley företag att åstadkomma tydliga resultat med sin marknadsföring. Som skribent för för Wall Street Journal har hon producerat två bästsäljande böcker, och IBM har utsett henne till en av bara sju personer i världen som just nu formar modern marknadsföring.

“Alla har innehåll idag, så den viktigaste frågan är hur ditt ska kunna sticka ut från mängden,” säger Ann. “Nu kan marknadsförare bilda ett nytt slags partnerskap med maskininlärning. De kan använda data för att förstå vilket innehåll deras målgrupp behöver, vilket innebär att de kan fokusera på att skapa innehåll som verkligen tillför värde. Sedan kan AI sköta jobbet med att leverera innehållet vid rätt tillfälle.”

I detta webinar beskriver Ann de tre huvudsakliga komponenterna som alltid ingår i innehåll av hög kvalitet och visar exempel på företag som använder data för att producera effektivare innehåll.

Du får också se hur Episervers lösning för individualiserat innehåll kan hjälpa dig att förverkliga Anns idéer.

Joey Moore, Senior Director Product Marketing, presenterar Episervers lösningar för innehållshantering och digital marknadsföring som drivs av artificiell intelligens. Dessutom visar han dig hur, i en live-demo. Du får bland annat se hur du enkelt kan:

  • Automatiskt samla in och analysera besökardata
  • Individualisera innehåll för ökat engagemang
  • Rekommendera innehåll baserat på beteende i realtid

Talare

 

Ann Handley
Chief Content Officer
MarketingProfs
annhandley.com


Joey Moore
Senior Director Product Marketing
Episerver