Webinar

E-handelstrender och taktik
för 2019 - med Sucharita Kodali

Ta del av de senaste shoppingtrenderna online, baserat på Episervers undersökning av 4500 konsumenter. Tillsammans med Sucharita Kodali, e-handelsexpert och huvudanalytiker på Forrester Research, belyser vi de fem viktigaste fokusområdena som detaljhandlare måste bevaka för att bibehålla sin konkurrenskraft.

För tredje året i rad har vi undersökt var och hur konsumenter shoppar online och sammanställt i rapporten Reimagining Commerce. Sucharita Kodali ger sitt perspektiv på resultaten från rapporten, som omfattar e-handelstrender i förhållande till Amazon, sociala medier, röststyrd shopping, personalisering och personlig integritet.

Sucharita är en av Forrester Research’s främsta experter på e-handel, konsumentbeteende, omnikanal inom detaljhandel och shoppingtrender online. Hon är också specialicerad på teknikutveckling inom e-handel och har mycket god kännedom om utbudet av marknadsförings- och e-handelslösningar.

Du får exempel på hur detaljhandlare och varumärkesägare kan konkurrera med Amazon med hjälp av upplevelsedriven e-handel. Du får också se hur du kan använda Episervers lösning för att skapa personaliserade, känsloladdade och värdefulla kontakter med kunder.

Dessutom avslöjar vi:

  • Var konsumenter surfar när de inte har någon specifik produkt i åtanke
  • Varför ofullständigt och felaktigt innehåll kan få 97% av konsumenterna att avstå från köp
  • Hur du kan utnyttja social media för att driva engagemang och köp
  • Hur du skapar effektiva strategier för upplevelsedriven e-handel

Talare

Edward Kennedy

Commerce Strategist Episerver

Sucharita Kodali

VP, Principal Analyst

Forrester

Se webinaret nu!