Webinar

En bra kundupplevelse på riktigt – med Bryan Eisenberg

Bryan Eisenberg är internationellt erkänd som expert inom kundupplevelse och konverteringsoptimering. Hans mycket konkreta råd för hur företag ska tänka kring innehåll och utformning av webbplatser för att fler besökare ska kunna slutföra sina mål finns samlade i hans 5 bästsäljande böcker.

“Alltför många organisationer fokuserar bara på sin interna data, istället för att hitta datapunkter som avslöjar vilka problem besökare egentligen har när de interagerar med deras webbplats” säger Bryan. “Så det företagen gör är att besvara frågor som ingen har ställt och svaren gör inte deras kunder nöjdare.”

I det här webinaret kommer Bryan att gå igenom sitt ramverk för hur du kan bli mer kundcentrerad och göra livet enklare för dina besökare, med utgångspunkt i vad dina besökare faktiskt vill uträtta.

Dessutom kommer Joey Moore, Head of Product Marketing på Episerver, att visa hur Episervers lösningar kan göra några av Bryans ideer till verklighet. I webinaret kommer du att lära dig:

  • Hur du kan öka dina besökares motivation att vilja genomföra sitt mål på din webbplats
  • Hur du når insikter som verkligen avslöjar vad dina besökare vill åstadkomma och hur du kan agera på dessa insikter
  • Hur du kan arbeta systematiskt med att identifiera och ta bort hinder för dina besökare
  • Hur du jobbar agilt för lära dig mer om dina kunder

 

Dela!