Agenda Icon: merchandizer Start Date: 2015-10-21 12:20:00

12:20:Superior consumer experience for increased loyalty and conversion

En bra kundupplevelse är inte längre bra nog. För att bygga lojalitet och generera återkommande försäljning måste den vara inte bara bra, utan i världsklass. Oavsett kanal. Nyckeln är att fortsätta vara innovativ och lägga resurser på att utveckla upplevelsen för kunderna. Det finns ingen bättre affärsmodell än nöjda kunder, men vilka är nycklarna för att uppnå den?

Talare: Olov Eriksson, Product Manager Klarna

En bra kundupplevelse är inte längre bra nog. För att bygga lojalitet och generera återkommande försäljning måste den vara inte bara bra, utan i världsklass. Oavsett kanal. Nyckeln är att fortsätta vara innovativ och lägga resurser på att utveckla upplevelsen för kunderna. Det finns ingen bättre affärsmodell än nöjda kunder, men vilka är nycklarna för att uppnå den?

Talare: Olov Eriksson, Product Manager Klarna