Agenda Icon: Start Date: 2014-11-12

12:20: Välkommen till folkligheten

Ett varumärke är idag digitalt vare sig vi vill det eller inte. Sociala medier är default för marknadsföringen. Bruset är gigantiskt och för att sticka ut behöver vi bygga varumärken som är sociala och intressanta för människor oavsett om vi möter dem i mobilen, på TV-skärmen eller på gatan. Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh, tar med oss på en resa genom det digitala landskapet där de ger kunskap och inspiration runt vad vi idag behöver ta hänsyn till när vi skapar innehåll i digitala kanaler. Men också hur vi bör tänka när vi arbetar med innehållsmarknadsföring och storytelling för att på bästa sätt nå ut ur bruset.

Talare: Sarah Larsson Bernhardt & Deeped Niclas Strandh, sociala mediestrateger Knowit

Ett varumärke är idag digitalt vare sig vi vill det eller inte. Sociala medier är default för marknadsföringen. Bruset är gigantiskt och för att sticka ut behöver vi bygga varumärken som är sociala och intressanta för människor oavsett om vi möter dem i mobilen, på TV-skärmen eller på gatan. Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh, tar med oss på en resa genom det digitala landskapet där de ger kunskap och inspiration runt vad vi idag behöver ta hänsyn till när vi skapar innehåll i digitala kanaler. Men också hur vi bör tänka när vi arbetar med innehållsmarknadsföring och storytelling för att på bästa sätt nå ut ur bruset.

Talare: Sarah Larsson Bernhardt & Deeped Niclas Strandh, sociala mediestrateger Knowit