Så skapar du en leadsgenererande webb med kunden i fokus

Att få besökare till sin webbplats och engagera dem med relevant innehåll för att sedan få dem att konvertera är nyckeln till att vinna nya kunder. Lyssna till när Awardsvinnande Moderna försäkringar berättar om hur de lyckades öka försäljningen med 50% och blir mer kundfokuserad med sin webb.

Moderna Försäkringar har tillsammans med sin partner, Esatto, framgångsrikt designat en webb med kundresan i fokus. Besökare kan enkelt hitta rätt produkt, rätt pris och registrera sig för en försäkring. Med hjälp av kontinuerlig optimering kan de använda sin webb som en kanal för leadsgenerering.   

Lyssna till när Patrik Lundholm, Head of Web på Moderna försäkringar, berättar om hur man gått från att lansera nya produkter på ett par dagar istället för att det tar flera månader, hur man ökat försäljningen med hela 50% genom denna kanal samt hur man med hjälp av sin webb snabbare kan anpassa sig till förändringar på marknaden. 

 

Inspelningen av webinaret kommer att finnas tillgänglig på vår webb inom kort.