Consid x Episerver Malmö

Kundupplevelse är kritiskt. Konsumenternas höjda förväntningar ställer allt högre krav på såväl e-handel som det content som finns på din digitala plattform. Men hur blir man kundcentrerad på riktigt? Under seminariet får du reda på hur du kan använda Episervers produkter för att på ett mer effektivt sätt skapa relevanta kundupplevelser via personalisering baserad på AI-teknik. Vidare konkretiserar vi hur du kundanpassar ditt content genom en integrerad DAM-instans.

När

Var

Restaurang Skeppsbron 2
Skeppsbron 2
211 20 Malmö
Sverige

Kundanpassa med smart personalisering!

Att skapa en enhetlig personlig kundupplevelse i alla kanaler
är svårt, eftersom det krävs att du känner igen besökaren och
kan fortsätta dialogen oavsett om tidigare interaktioner skett på webbplatsen, via email, på mobilen eller via sociala kanaler. Med hjälp av maskininlärning, statistik och beteendeanalys, kan Episerver presentera individanpassat innehåll och produktutbud i flera kanaler.

Optimera varumärkets content!

Vi delger också hur marknadsförare, webbredaktörer, social media redaktörer, kampanjskapare optimerar sin tillgång till varumärkets digitala tillgångar från en integrerad DAM-instans. Detta kortar ner time-to-market, förbättrar konvertering och synliggör brister i varumärkets work flow. Vi berättar under föredraget hur detta kan gå till och varför det är värt att titta närmare på en DAM-lösning ihop med Episerver.

Vi bjuder på frukost, mingel och Episerver insights!

Talare

Filip Gondek

Solution Architect

Episerver

Gustav Cajander

Solution Architect

Episerver

Claes Friberg

Affärsutvecklare

Consid