Planera och koordinera multikanalskampanjer

Att hantera en multikanalskampanj är som att dirigera en orkester. Om det görs på rätt sätt så blir det vacker musik, annars blir det bara en massa oljud. Episerver ger dig verktyg för att enkelt hantera alla delar av dina kampanjer i alla kanaler. Du får bättre resultat snabbare och med mindre ansträngning.

Smart planering och hantering

  • Enkelt att samordna svåra kampanjer

    Episerver gör det lätt att samordna de mest komplicerade kampanjerna. Med hjälp av bekanta flödesscheman så kan du utforma och automatisera detaljerade kampanjer på några minuter.

  • Datadriven kanalplanering

    Få information om vilka kanaler som levererar bäst resultat för varje kampanj, och använd kundsegment och analyser för att göra varje kampanj mer effektiv.

  • Triggers och åtgärder för multikanaler

    Skapa äkta multikanalskampanjer, inklusive direktutskick, trycksaker, i butik och appar. Använd beteendetriggers för att köra löpande kampanjer för till exempel återaktivering, avbrott och onboarding.

Steg
  1. 1
  2. 2

Boka en personlig demo idag.

Vår plattform är lätt att använda och otroligt effektiv. Vi visar dig hur den snabbt kan förändra din affärsverksamhet.

Du har redan anmält ditt intresse för en demo. Vi hör av oss inom kort.

Börja här

Snart klar!

Vi behöver ytterligare lite information så vi kan förbereda en anpassad demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kommer kontakta dig inom kort för att boka ett möte om hur Episerver kan hjälpa din affärsverksamhet.

Smart kampanjhantering

Tänk om du snabbt kan nå kunderna som har det högsta livstidsvärdet? Eller de som inte har köpt något under de senaste månaderna? Eller de som bara registrerat sig eller nyligen köpt en produkt i en av dina butiker?

  • Bygg en översiktsplan på några minuter: använd Episervers besöksanalysverktyg att skapa den perfekta kampanjplanen för engångs- eller löpande kampanjer.
  • Hantera alla kanaler på ett ställe: Episerver kopplar ihop det digitala med den fysiska världen och ger dig möjlighet att återanvända meddelanden och material i alla kanaler, alltid totalt personaliserat. 
  • Automatisera dina kampanj med flexibla triggers och åtgärder: inkludera beteendetriggers i din kampanjplan så att du når kunderna vid exakt rätt tidpunkt.

4 tips till bättre digitala upplevelser

Med allt prat idag om kundupplevelse, är det lätt att glömma bort vad det egentligen betyder. Vad det verkligen betyder är detta: när du misslyckas med att ge en bra upplevelse till dina kunder, kommer du att förlora dem och pengar på grund av illojalitet.

Lär av våra experter hur du skapar bättre kundupplevelser. Vi kommer även att visa hur du enkelt kan förbättra dina kundupplevelser med hjälp av Episerver Digital Experience Cloud.

Ladda ner vår digitala marknadsföringsguide