Smartare e-postmarknadsföring — personaliserad och automatiserad

Vilka e-postmeddelanden öppnar du? De som ser ut som att de verkligen skickades till dig. Alla vet att e-postmarknadsföring fungerar när den görs på rätt sätt, men det svåra kan vara att lyckas. Ta reda på hur Episerver kan hjälpa dig att skicka relevant, personaliserad e-post vid exakt rätt tidpunkt, varje gång.

E-postmarknadsföringens fördelar

  • Kreativitet utan gränser

    Det första steget i en kampanj är ofta att skapa bra e-post. Med tillgång till hela ditt innehåll och din datakatalog så kan det inte bli enklare. Tack vare våra mallar så behöver du inte uppfinna hjulet på nytt varje gång.

  • Individualiserat innehåll

    Tänk om varje e-post du skickar kunde vara unik för mottagaren? Nu har vi gjort det möjligt. Tack vare Episervers maskininlärning så får varje kund innehåll och produkter som är unikt skräddarsydda för dem.

  • Tätt integrerad

    E-postmarknadsföringens behov måste vara integrerade i dina marknadsföringsinsatser. Episerver är plattformen som kombinerar innehåll, marknadsföring och e-handel i molnet. Din kampanj kommer att leverera fantastiska resultat på nolltid.

Steg
  1. 1
  2. 2

Boka en personlig demo idag.

Vår plattform är lätt att använda och otroligt effektiv. Vi visar dig hur den snabbt kan förändra din affärsverksamhet.

Du har redan anmält ditt intresse för en demo. Vi hör av oss inom kort.

Börja här

Snart klar!

Vi behöver ytterligare lite information så vi kan förbereda en anpassad demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kommer kontakta dig inom kort för att boka ett möte om hur Episerver kan hjälpa din affärsverksamhet.

Unika e-postmeddelanden

Genom framväxten av smartphones och uppkopplade konsumenter så har e-postmarknadsföring blivit ett viktigt sätt att nå människor. Men det är en stor skillnad mellan att nå någons inkorg och att faktiskt fånga mottagarens intresse. 

  • Skapa e-post för flera enheter: responsiv e-post som ser bra ut i alla enheter och e-postklienter, med direkt förhandsvisning i enheten.
  • Planera och automatisera: inbyggd kampanjautomatisering ger dig möjlighet att genomföra kampanjer med enkelt dra-och-släpp och beteendetriggers för e-post i realtid.
  • Personalisera och rikta: inkludera produktrekommendationer och innehåll som är speciellt utvalda för varje indviduell mottagare.
  • Leverera och spåra: Episervers e-postleverans är i världsklass och säkrar att e-posten når mottagarna snabbt och pålitligt, oavsett kampanjens storlek.

Optimerad och pålitlig leverans

Även den bäst planerade kampanjen kan misslyckas om e-posten inte kommer fram till mottagarna, eller om den begravs i inkorgar.

Episerver har en specialutvecklad leveransplattform som säkrar att din e-post når dina kunder, oavsett hur mycket e-post du skickar. Med ett särskilt leveransteam kan du lita på att e-posten alltid kommer fram.

Episerver väljer också den perfekta tidpunkten för att skicka ett e-postmeddelande till varje enskild mottagare, baserat på deras e-postöppningsbeteende. Detta ökar öppningsfrekvens och engagemang, och i slutändan även kampanjens effektivitet. 

4 tips till bättre digitala upplevelser

Med allt prat idag om kundupplevelse, är det lätt att glömma bort vad det egentligen betyder. Vad det verkligen betyder är detta: när du misslyckas med att ge en bra upplevelse till dina kunder, kommer du att förlora dem och pengar på grund av illojalitet.

Lär av våra experter hur du skapar bättre kundupplevelser. Vi kommer även att visa hur du enkelt kan förbättra dina kundupplevelser med hjälp av Episerver Digital Experience Cloud.

Ladda ner vår digitala marknadsföringsguide