Lär av dina besökare för att tjäna dem bättre

Med Episervers beteendeanalys sparas alla handlingar som dina besökare utför och sammanställs i en livstidsvy för varje individuell besökare. Med denna typ av kunskap kan du förbättra din digitala närvaro och få en realtidsvy över vad som händer, samt vad du kan göra för att förbättra upplevelsen.

Fördelar med Episervers besökaranalys

  • Bestående besökarprofiler

    Episerver håller reda på varje besök, varje klick, varje mail, varje SMS, och varje köp – från anonymt lead till återkommande kund.

  • Tredjeparts profildata

    Berika dina besökarprofiler med data från CRM, ERP, marketing automation, och data från tredje part. Använd för innehålls- och produktpersonalisering.

  • Du äger din data

    Du äger alltid din data, och du bestämmer alltid om du ska spara eller ta bort den. Episerver ger dig, och dina besökare, kontroller över den data du samlar in.

Lär känna dina besökare. Varenda en.

Webbanalys hjälper dig att se vad dina besökare gör. Med Episerver Insight,  lösningen för sammanhangsbaserad besökaranalys, förstår du varför. Granska vilken kund som helst, och se varför de blev en kund. Eller förstå likheterna i beteendet hos dina storkunder – och förbättra din affärsplan.

  • Få en komplett historik för varje besökare, inklusive email för identifierade besökare.
  • Borra dig ner i din målgrupp genom att använda Episervers realtidsmotor för beteendeanalys.
  • En fullt integrerad molnlösning – ingen installation krävs, och inget underhåll heller.
Steg
  1. 1
  2. 2

Boka en personlig demo idag.

Vår plattform är lätt att använda och otroligt effektiv. Vi visar dig hur den snabbt kan förändra din affärsverksamhet.

Du har redan anmält ditt intresse för en demo. Vi hör av oss inom kort.

Börja här

Snart klar!

Vi behöver ytterligare lite information så vi kan förbereda en anpassad demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kommer kontakta dig inom kort för att boka ett möte om hur Episerver kan hjälpa din affärsverksamhet.

Besökaranalys som sätter integriteten först

Att förtjäna, och behålla, dina kunders förtroende är avgörande. Kunder kräver inte bara en fantastisk upplevelse utan vill också ha koll på vad de delar, och med vem.

Episerver Insight är inbyggt i Digital Experience Cloud-plattformen, och är inte beroende av någon tjänst från en tredje part för att lagra din information. Det betyder att du, och i slutändan dina kunder, alltid har full kontroll på den data som samlas in. Det betyder också att du alltid kan styra exakt vad som spåras, och vad som inte spåras.

När dina kunder anförtror sin data till dig är säkerhet av yttersta vikt. Ett dataintrång kan ha katastrofala konsekvenser för ditt företag och för dina kunder. Med Episerver Digital Experience Cloud får du en helt förvaltad tjänst med den högsta nivån av säkerhet och konfidentialitet.

Säkerheten är inbyggd i både plattformen och i våra förvaltningsprocesser, inklusive separaering av ansvarsområden (separation of duties) och stringenta säkerhetskrav för att skydda dina tjänster.

Läs mer om Digital Experience Cloud

Undvik dessa vanliga misstag gällande personalisering

Någon har sagt att "det är lättare att drömma än att göra". För många har detta varit fallet med personalisering. I teorin låter det underbart, men i praktiken kan det vara överväldigande.

Forrester Research har intervjuat dussintals företag att lära sig om deras erfarenheter med personalisering. I Forresters rapport "Create A Pragmatic Personalization Program" kan du lära dig av andras misstag, och få en steg-för-steg guide om hur du kan bli framgångsrik.

Ladda ner Forresters rapport om personalisering (engelska)