Hantera ditt digitala varumärke på ett ställe

Vi hjälper etablerade företag att skapa unika och konsekventa varumärkesupplevelser i alla deras digitala kanaler, med hjälp av en enkel redigeringsmiljö som uppskattas av redaktörer och marknadsförare. Genom att erbjuda en automatisk personalisering så behålls dina besökares engagemang.

Fördelar med att använda Episerver

  • Skapa digitala upplevelser. Smartare och snabbare än någonsin tidigare.

    Enkelt att skapa, förhandsgranska och publicera kampanjer genom att dra och släppa innehåll, knappar, formulär och media för att bygga sidor precis som du vill ha dem.

  • Gör det enkelt för organisationer med komplexa behov

    Ha så många webbplatser du vill på så många språk som du vill, dela bilder, filmer, texter mellan dem och låt ett obegränsat antal redaktörer samarbeta för att få saker gjorda.

  • Attrahera mer organisk trafik med automatiska landningssidor

    Med avancerad taggning och facettering så hjälper vi dig att skapa automatiska landningssidor som frigör ditt innehåll och din produktinformation från stela sidstrukturer och lockar mer organisk trafik.

Förenkla kundresan med hjälp av Episerver

Epi gör det enkelt att leverera en engagerande, friktionsfri upplevelse för dina kunder. Från första kontakten, till att bli en kund och servicen efteråt. Ta reda på hur.

Attrahera

  • Sätt snabbt igång innehållsinitiativ och kampanjer med gruppsamarbete och arbetsflöden.
  • Använd Episervers automatiska landingssidor för att effektivt attrahera organisk long-tail söktrafik.
  • Fokus på innehållsmarknadsföring – vår redaktörsupplevelse är fokuserad på marknadsförare och effektiviserar din innehållshantering.

Engagera

Konvertera

  • Analys låter marknadsförare och innehållsproducenter få tillgång till rätt data vid rätt tidpunkt och ger insikt och kontext i deras skaparprocess.
  • Enklicks A/B-test ger en enkel testning av innehåll och kampanjer för att öka engagemang samt konverteringar.
  • Mät och följ upp konverteringar utanför webbplatsen för att bedöma övergripande varumärkespåverkan

Kundvård

  • Öka engagemanget från återkommande besökare genom att visa personaliserat innehåll baserat på deras demografi, intressen och hur de interagerat med ditt innehåll.
  • Anslut enkelt till bakomliggande kundsystem vilket gör att besökarna kan använda självservice.
Steg
  1. 1
  2. 2

Boka en anpassad demo redan idag.

Vår plattform är enkel att använda och otroligt effektiv. Vi kommer att visa hur den kan transformera dina affärer mycket snabbt.

Du har redan bett om en demo. Vi kommer att kontakta dig inom kort.

Boka en demo

Nästan klart!

Vi vill be dig att ge oss lite mer information så att vi kan skapa en skräddarsydd demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kontaktar dig inom kort för att boka ett möte och diskutera hur Episerver kan hjälpa ditt företag.

4 steg som förenklar kundupplevelsen

Trots att alla pratar om ”kundupplevelsen” är det lätt att glömma vad det egentligen betyder. Vad det betyder är: Om du inte lyckas ge dina kunder en positiv upplevelse förlorar du deras förtroende och därmed pengar.

Våra experter kan hjälpa dig att skapa en bättre kundupplevelse. Vi berättar också hur du på ett enkelt sätt kan förbättra kundupplevelsen med hjälp av Episerver Digital Experience Cloud.

Ladda ner vår Digital Experience-guide

Absolut Vodka tar kreativiteten till molnet

Att vara relevant 24/7/365 är nyckeln för oss i vår marknadskommunikation.

Fredrik Thorsén, Global Head of Digital Marketing, Absolut Vodka

Funktioner för framgångsrika varumärkeswebbar

  • Automatiska landningssidor

    Episervers plattform utökar räckvidden för ditt innehåll genom att gruppera ihop det kring viktiga teman för ditt företag. Dessa grupper presenteras automatiskt som Googlevänliga landningssidor som svar på en long-tail sökning

  • Personalisering

    Episerver samlar och aggregerar personlig data och beteendedata för att hjälpa dig att bygga en tydligare bild av dina kunder och sedan engagera dem med den bästa personliga upplevelsen.

  • A/B-testning

    Episervers inbyggda funktion för A/B-test guidar dig snabbt igenom testprocessen, och ser till att det mest effektiva innehållet presenteras för besökare.