4 tips till bättre digitala upplevelser

I denna guide delar vi med oss av råd från våra egna experter när de berättar om fyra sätt att ge en bättre kundupplevelse. Vi ger också några exempel på hur du enkelt kan förbättra din kundupplevelse med Episerver Digital Experience Cloud.

Som marknadsförare, står du inför både externa och interna utmaningar - från minskande organisk räckvidd på sociala medier till mjukvaruproblem som sinkar ditt teams produktivitet.  Du har även till uppgift att hantera innehåll som ska öka antalet leads, öka försäljningen eller öka kundlojaliteten. 

Hur hanterar du konkurrens gällande vanliga söktermer? Hur engagerar du förstagångsbesökare för att få de att stanna? Och hur ökar du konverteringar samtidigt som du betjänar era befintliga kunder? 

I denna guide delar vi med oss av råd från våra egna experter när de förklarar fyra sätt att ge en bättre kundupplevelse. Vi ger också några exempel på hur du enkelt kan förbättra din kundupplevelse med Episerver Digital Experience Cloud. Varje steg innehåller konkreta exempel som visar dig hur Episerver hjälper dig att förenkla den digitala upplevelsen för dina kunder. 

 

I denna guide kommer du lära dig:

  • Hur du ökar organisk trafik på både desktop och mobil
  • Hur du minskar din bounce rate för förstagångsbesökare
  • Hur du använder Episerver för att göra dig och ditt team mer produktiva
  • Hur du förbättrar din digitala marknadsföringen genom smartare innehållshantering

Share

 

 

Ladda ner guide