Episerver Kunddag Stockholm - Hur arbetar man i en ständigt föränderlig värld?

Varmt välkommen till Episervers kunddag i Stockholm den 26 april!

Temat för årets kunddagar: "Hur arbetar man i en ständigt föränderlig värld?".

Vi arbetar i en värld som förändras allt snabbare, och du kanske upplever att du ofta ligger tre steg efter dina besökare, som har ändrat sina beteendemönster och krav snabbare än vad du och din organisation har hunnit ställa om. Du vet mycket väl att ni ska arbeta datadrivet, A/B-testa och optimera era besökarresor, ha tydliga KPI:er på landningssidor, personalisera era erbjudanden och information för ökad relevans, och såklart i alla kanaler på ett sömnlöst sätt. Här har vi alla kommit olika långt, där vissa företag har många delar på plats medan andra är i startgroparna.

Oavsett hur långt ni har kommit i er digitala resa så förstår vi vilka utmaningar du som marknadsförare och kommunikatör har idag och är mycket glada att kunna berätta närmare om en rad nya produkter som vi kommer att lansera under 2017, och som kommer att hjälpa dig i ditt dagliga arbete.

Fyra nya produktlanseringar under 2017

Under dagen kommer vi på Episerver att berätta om våra kommande produktlanseringar inom e-postmarknadsföring, analys och automatiserad personalsering samt gå igenom nyheter i våra befintliga plattformar. Vi delar även med oss av våra bästa tips och visar i praktiken hur våra nya tjänster fungerar. 

Inspirerande kundcase

Vi har även ett gäng intressanta kunder som kommer att dela med sig av sina erfarenheter, hur man på bästa sätt hanterar utmaningar under ett projekts gång och ger sina bästa tips för att lyckas. Vi får även höra vad de tror om framtiden och hur de planerar för den.

Kunder som talar i Stockholm är: 

  • Moderna Försäkringar - Hur skapar man en leadsgenererande webb med kunden i fokus? 
  • Svenskt Tenn - Ett historiskt varumärke blir samtida och internationellt tillgängligt.
  • Riksdagsförvaltningen - Ett intranät i världsklass. 
  • SF bio - På väg mot framtidens bioupplevelse – Ett nedslag mitt i en digital transformation.
  • Apoteket - Så har Apoteket lyckats skapa ett omnikanal-koncept för framtiden.

Agenda och talare

Vi har en fullspäckad agenda med två parallella spår som löper på under dagen. Du hittar agendan här. 

Du kan läsa mer om alla våra talare här. 

Nätverkande och mingel

Under dagen kommer du få goda möjligheter till att kunna ställa frågor till våra Episerverexperter, diskutera utmaningar med likasinnade och få tips från några av våra kunder. Vi kommer även att avsluta dagen med ett trevligt mingel. 

Episervers kunddag är kostnadsfri för dig som deltagare. Vi har ett begränsat antal platser, först till kvarn gäller! 

 

Kunddagen i Stockholm är nu fullbokad. Om du vill sätta upp dig på väntelista för en plats, vänligen maila malin.eriksson@episerver.com

 

I samarbete med: 


När och var?

Startdatum: 09:00, 2017-04-26
Slutdatum: 16:30, 2017-04-26
Plats: Clarion Hotel Sign
Adress: Östra Järnvägsgatan 35
Stad: Stockholm

 

 

 

 

 

Talare: Jessica Fardin, Global Marketing Director, Episerver.

 

Talare: Annika Renestam, VP Global Education Services, Episerver.