Utöka din e-handel med marketing automation verktyg

Episerver Digital Experience Hub ™ erbjuder en komplett lösning för digitala e-handelschefer som vill kombinera kraften i Episervers e-handelsplattform med branschledande CRM-system och marketing automationverktyg.

Kombinera e-handel med marketing automation

Fånga upp viktiga kontakter och information direkt från besökare och skicka till ditt marketing automation eller CRM-system. Håll sedan dessa kontakter synkade i alla dina digitala verktyg. 

  • Integreras enkelt till branschledande plattformar.
  • Ta hand om dina leads och kunder för att kunna ge en konsekvent och personaliserad upplevelse, i alla kanaler.
  • Dela innehåll mellan dina system för att kunna personalisera besökarnas upplevelser genom att visa de produkter som intresserar dem. 

Automatisera din marknadsföring med Episerver

  • Automatiska triggers

    Aktiverar uppföljningsåtgärder som att skicka e-post efter övergivna kundvagnar i marketing automation- eller CRM-system.

  • Dela innehåll mellan appar

    Personalisera digitala upplevelser genom att dela innehållsblock med dina marketing automation-/CRM-plattformar.

  • Out-of-the-box connectorer

    Går att koppla ihop med de mest populära marketing automation och CRM-plattformarna.

Steg
  1. 1
  2. 2
Episerver Digital Commerce

Boka en personlig demo idag.

Vår plattform är lätt att använda och otroligt effektiv. Vi visar dig hur den snabbt kan förändra din affärsverksamhet.

Du har redan anmält ditt intresse för en demo. Vi hör av oss inom kort.

Börja här

Snart klar!

Vi behöver ytterligare lite information så vi kan förbereda en anpassad demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kommer kontakta dig inom kort för att boka ett möte om hur Episerver kan hjälpa din affärsverksamhet.

En kraftfull kombination av marknadsföringsverktyg

Genom Episerver Digital Experience Hub™ är du direkt ansluten till ledande CRM-och Marketing Automationsystem: Microsoft Dynamics CRM, Salesforce (CRM och Marketing Cloud), IBM Marketing Cloud (Silverpop), Marketo, Oracle Eloqua, och Hubspot.

Detta innebär att du kan hantera alla dina konverteringspunkter i Episerver; leadsgenererande formulär, e-postinnehåll och personalisering med data som alltid är aktuell i båda systemen.

Läs mer om våra add-on partners