Slå ihop e-handel och innehåll

En integrerad lösning för CMS och e-handel gör det möjligt för handlare att förbättra konverteringar och affärsresultat genom riktad varumärkeskommunikation. Använd innehållsmarknadsföring för att skapa digitala köpupplevelser som speglar de utmärkta upplevelser som du redan erbjuder i butik.

En förbättrad upplevelse för den uppkopplade konsumenten.

Traditionellt har CMS- och e-handelslösningar fungerat oberoende av varandra, vilket skapat ineffektivitet för företag och fragmenterade och förvirrande upplevelser för konsumenterna. Men dagens starkt konkurrensutsatta marknad kräver att innehåll och e-handel slås ihop, så att handlare kan leverera en bra kundresa för sina besökare.

  • Merchandising – öka försäljningen genom att skapa högkvalitativt produktinnehåll och redaktionellt innehåll som passar dina kunders livsstil och intressen.
  • Lokalisering – ger flexibilitet för lokala marknader med skräddarsytt innehåll för en lokal publik.
  • Omnichannel – ökar försäljningen genom att uppmuntra kundengagemang för dina kampanjer via sociala medier, i butik och online.

Episervers fördelar för innehållsmarknadsföring

  • Äkta kundvärde

    Använd innehåll som ger insikt och värde för konsumenterna längs köpresan.

  • Genomgående personligt innehåll

    Skapa unika upplevelser för kunderna genom att personalisera varje interaktion med ditt varumärke.

  • Förbättrad SEO och lojalitet

    Förbättra SEO-rankningen och samtidigt skapa mer engagerade och lojala kunder.

Steg
  1. 1
  2. 2
Episerver Digital Commerce

Boka en personlig demo idag.

Vår plattform är lätt att använda och otroligt effektiv. Vi visar dig hur den snabbt kan förändra din affärsverksamhet.

Du har redan anmält ditt intresse för en demo. Vi hör av oss inom kort.

Börja här

Snart klar!

Vi behöver ytterligare lite information så vi kan förbereda en anpassad demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kommer kontakta dig inom kort för att boka ett möte om hur Episerver kan hjälpa din affärsverksamhet.

En sömlös upplevelse för redaktörer och kunder

Skapa bra innehåll är lättare sagt än gjort. Du behöver definiera en tydlig innehållsstrategi, förmodligen investera i tredjepartsresurser som frilansande skribenter som hjälper dig att ta fram det redaktionella innehållet du behöver.

Ditt innehåll bör spela en nyckelroll i att utbilda, inspirera och roa dina kunder. Med rätt plattform på plats kan du garantera att dina budskap når ut på ett konsekvent sätt i enlighet med ditt varumärke, samtidigt som era experter framgångsrikt interagerar med dina kunder i alla kanaler.