Optimera konverteringar med guidad A/B testing

Nu kan marknadsförare enkelt testa och övervaka hur deras innehåll presterar, oavsett om det är en enskild artikel eller hel sida. Episervers A/B-testning ger en guidad testupplevelse för den digitala marknadsföraren, så att de mest effektiva budskapen och produktinformationen visas för dina besökare.

Integrerad A/B-testning för effektiv innehållsoptimering

Genom en sömlös integration i Episerver Commerce effektiviseras arbetsflödet för produktion av innehåll. Testning hjälper dig att snabbt identifiera det mest effektiva innehållet, så att du enkelt kan förbättra varumärkes- och användarupplevelsen.

Eftersom funktionen är helt integrerad i e-handelsplattformen så behöver marknadsförare inte längre anlita externa byråer eller köpa externa produkter för att hitta det optimala innehållet.

  • Integrerad med Episerver Digital Experience Cloud.
  • Flexibla testningsalternativ och konverteringsspårning. 
  • Guidad test setup

 

Fördelar med Episervers A/B testning

  • Guidad setup

    Guidad setup som gör det lätt för e-handelschefen att göra A/B-tester och övervaka resultatet.

  • Inga externa verktyg behövs

    Inget behov av externa verktyg, funktionen är helt integrerad i Episervers e-handelsplattform.

  • Testa vad du vill

    Flexibla testalternativ möjliggör testning på sido-, produkt- eller blocknivå.

Steg
  1. 1
  2. 2
Episerver Digital Commerce

Boka en personlig demo idag.

Vår plattform är lätt att använda och otroligt effektiv. Vi visar dig hur den snabbt kan förändra din affärsverksamhet.

Du har redan anmält ditt intresse för en demo. Vi hör av oss inom kort.

Börja här

Snart klar!

Vi behöver ytterligare lite information så vi kan förbereda en anpassad demo.

Tack för din förfrågan!

Vi kommer kontakta dig inom kort för att boka ett möte om hur Episerver kan hjälpa din affärsverksamhet.